Çocukluğumda futbol oynarken, hiç kendi adımızı kullanmazdık. O günlerin en popüler futbolcuları kimlerse onların isimlerini aramızda paylaşır, maçlarda o isimlerle oynardık.Aynı psikoloji oyunun türüne göre değişen isimlerle her oyunda devam ederdi. O zamanlar bazen Bruce Lee olurduk bazen Kara Murat.Artık sokak arasında bizim gibi taştan kale direkleri yapıp oynayabilen çocuk pek göremesem...
